جدول گلند pg

جدول گلند pg

جدول محاسبه سایز گلند بر حسب pg

فروشگاه فروش گلند در سایز و برندهای مختلف

جدول گلند pg سایزهای مختلف سیم

جدول گلند pg، یکی از انواع جدول محاسبه سایز گلند می باشد. همان طور که می دانید یکی از نکات مهم هنگام استفاده از گلندها محاسبه سایز گلند می باشد که محاسبه ها به روش های مختلفی می باشد که یکی از این روشها pg می باشد. گلند ها انواع مختلفی دارند که بر اساس موارد متفاوتی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و کاربردهای مختلفی دارند و در سایزهای مختلفی وجود داشته و این سایزها ممکن است برحسب PG باشد مثلا گلند پلاستیکی که با روزه استاندارد pg.

جدول سایز گلند

محاسبه سایز گلند بر حسب pg

محاسبه سایز گلند برحسب Pg از جمله انواع محاسبه سایز گلند می باشد. گلند pg کابرد متفاوتی دارد و محاسبه سایز آن نیز دارای اهمیت می باشد. در محاسبه سایز گلند متریک بر حسب نوع کابل های ورودی به تابلو سایز گلندها را مشخص می کنیم اما در این روش بر اساس اینکه کابل ورودی به تابلو برق چه قطری دارد ، سایز گلند را برحسب PG بیان می شود که می توانید آن ها در جدول جدول گلند pg مشاهده نمایید. در ادامه جدولی مشاهده می کنید و در این جدول قطر کابل بر حسب میلیمتر و سایز گلند آورده شده است.

 هم اکنون جهت اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید

جدول گلند pg

اهمیت محاسبه سایز گلند

از گلند برای اتصال کابل به تابلو برق، جعبه تقسیم و محفظه روشنایی برق استفاده می شود. برای بهره برداری و استفاده بهینه انتخاب مناسب سایز گلند اهمیت دارد. گلندها کاربردهای مختلفی دارند از جمله کاربرد و ویژگی هایی که دارند عبارت است از:

  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • جلوگیری از ورود آب ، روغن
  • جلوگیری از ورود مواد شیمیایی
  • جلوگیری از ورود حشرات

با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد گلند نقش محافظتی نیز دارد و مانع از ورود هریک از موارد به دستگاه تابلو، جعبه روشنایی و یا جعبه توزیع می گردد. با این تفاسیر انتخاب سایز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گلند کابل چیست؟

جدول قطر پانچ برای گلند

علاوه بر جدول گلند pg از دیگر محاسبات و جدول سایز پانچ صفحه گلند در تابلو برق می باشد که در ادامه می توانید این سایز را در جدول مشاهده نمایید. در جدولی که مشاهده می کنید با توجه به اینکه از چه نوع گلندی استفاده می کنید سایز پانچ صفحه گلند آورده شده است.

قطر پانچ برای گلند

محاسبه سایز گلند

محاسبه سایز گلند در انواع دیگری با توجه به نوع گلند وجود دارد شما می توانید با مراجعه به صفحه محاسبه سایز گلند جدول و انواع دیگر را مشاهده نمایید. برای مشاهده و اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

محاسبه سایز گلند

مشاوره رایگان

کارشناسان ما در روزهای کاری آماده ارائه مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز می باشند

نحوه خرید و ارسال محصول

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند. کلیه محصولات به سراسر نقاط کشور با هماهنگی شما ارسال خواهد شد.

استعلام قیمت 

همکاران و مشتریان عزیز می توانند برای اطلاع از قیمت ها  با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایند و از قیمت ها به صورت آنی و لحظه ای مطلع شوند.

 

تماس با ما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =